vintergatan 5b!

Förlåt för att jag inte bloggar någonting just nu men jag orkar inte men som jag skrev i början av bloggen så kommer jag bara blogga när jag orkar och känner för de.
igår så färgade jag mitt hår med anne-line. lite ljusare blond de är synd att min kamera är trasig annars hade ni fått se bilder på den nya färgen och sen att jag har lugg jue.
och sen idag så har jag kollat på viner gatan 5b hela dagen. plus att inatt gick min mobil sönder. eller laddaren blev de glapp i den går bara att ladda i balnd men ska kolla upp de imorgon med pappa.
just nu sitter jag och äter chips och kollar på vintergatan.

sen så har jag några funderingar på min nya hår färg om jag hde någon bild hade ni kunnat hjälpa mig men men. jag skulle vilja färga lite ljusare ändå för färgen som jag har nu syns typ inte att jag ens har färgat men jag vet inte ska kolla med anne-line vad hon tycker och sen så om hon ens vill färga om mitt hår.

idag så glömde jag skriva också att jag och pappa var och handlade på öb. äntligen fick jag köpa allt de där som man behöver men aldrig orkar köpa. de blev
ansikts tvätt hårinpakning deo och en massa sånt.
nu ska ag fortsätta med vintergatan hoppas att ni har de bra.
keep tutch by elliie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0