tv kväll ! <3

iag så har jag typ bara kollat på tv eller stutit vid datorn men har inte orkat blogga. men nu så tänkte jag göra de i ställe bloggar ju nästan aldrig längre.
ikväll har jag typ bara kollat på tv först så var de topp model sen så var de sveriges roligaste seria solsidan efter de så kollade jag och emma ( min syster) på big brother. den serien verkar helt sjuk men endå bra. minns inte så mkt av dom gamla sesångerna minns bara att jag delade rum med eve min andra syster och vi hade en tv där inne så vi brukade tjuv kolla på big bother men när mamma kom på att vi tjuv kollade så koplade hon ut tv:n för de var ingen serie för typ en sex åring och en åtta åring. hhahah de är roliga minnen när man tänker tillbaka. ska snart sova nu men ska ta en maka först e asans hungring eftersom att vi åt jätte tidigt hemma hos farmor och farfar. de glömde jag skriva vi åt kolpudding hemma hos farmar och farfar de var jätte gott men åt typ inge så blir hungring nu men nog om de ointressanta om min hunger.
nu har jag skrivigt lite granna om min ointressanta dag i min ointressanta blogg.
keep in tutch by ellii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0