TORSDAAG! <3

idag har varit jätte bra.. vi hade först idrott som jag inte skulle ha varit med på men de fick jag vara endå fär jag ville inte gå ut och gå helt själv. så jag var med. vi körde först badminton de var ganska kul. sen så körde vi innebandy som jag brukar tycka är as tråkigt men nu var de faktiskt roligt. sen hade vi b-språk eller svensk engelska jag gjorde exakt ingenting där.
sen hade vi lunch då gick vi dhem till anne-line för att hon  skulle ta ut astrid. så jag och miranda satt kvar där upp hos anne-line och började laga nudlar. sen gick vi tillbaka till skolan och hade svenska. där gjorde jag också exakt ingenting. men jag måste ta med mig några bilder i morgon till skolan på philip. de är ett  gammalt skolfoto. men jag är säker på att jag kommer glömma men får sätta en kom ihåg lapp i pannan på mig.
vi får se hur jag gör imorgon om jag går med anne-line eller hur jag gör
vi hörs i kväll imorgon eller eftermötet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0