LUNCH ! <3

just nu så är jag hemma hos anne-line och har lunch hon städar jag bloggar. sen så har vi 2 matte timmar sen så är vi klara för dagen då blire att åka ner till banken för att hämta ut min lön. efter de så vet jag inte vad jag ska göra. jag har börjat och kolla på ipod nu för min mobil har ett jätte dåligt batteri så man kan inte lyssna på musik. ska försöka att få mamma o pappa att betala min ipod. men de är inte så svårt att fixa de är bara att jag är i skolan hela tiden nu så får jag nog den och i sommar om jag har minst g i allt så får jag min efter längtade iphone. men nu ska jag inte bara skriva om saker som jag vill ha eller ska få för de kan jag störa mig på när andra gör.
vet ni jag kan inte sitta rakt i ryggen har jag kommit på! shiiit undra om jag kommer bli kut ryggat när jag är typ 30!!!
kan ni se ef själva som gamla eller som mamma eller någnting sådant de kan inte jag göra med mig. jag är som jag är typ och de kan inte ändras just nu så tror man typ att man alltid kommer vara som man är och tycka som man tycker nu. mwn innerst inne så vet man ju att de inte alltid kommer att vara så.
förestemn wilma/ wiwi har skaffat blogg nu läs den : www.wiwi.bloggplatsen.se
ska gå till skolan nu och ha matte eller de blir nog att sitta vid datorn för jag arbetasr med svenska på matte timmarna för 7f har men svenska lärare i matte så han kan hjälpa mig att komma i kapp dom andra. skriver sagan Trollet Mirras magiska äventyr de låter väl roligt och bra kan lägga upp den på bloggen sen när den är skriven och så
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0