FREDAAG!<3

igår så gick mötet jätte bra.
idag så gick jag upp kl kvart i sex. och badade sen så fixade jag mig sen efter de så åkte jagtill skolan. emn jag ramlade utanför 2 gånger efter varandra de gör as ont imina knän. så jag kunde knappt gå¨. så jag gick hem till anne-line ett tag nu ska gå till min klass tills klassrådet. och sen efter de så ska jag kolla om jag kan skita i livskunskpen och ha matte som jag igentligen ska ha. eftersom att jag ligger efter i alla ämnen. men jag ska inte gå på hälsan för de pallar inte jag med idag inte efter de som har hänt.
vi ska också kolla upp om jag kan få kanske plugga hem ifrån på hälsan istället. eftersom att jag ändå inte går på hälso lektionerna.
aja ska snart gå till skolan och ha klassråd
vi hörs alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0