....! <3

idag så ska jag försöka att gå till skolan i alla fall har varit där nu i 2 dagar hoppas på en tredje men har värsta mensvärken någonsin toror jag kommer dö asso. men jag ska försöka tills jag inte kan stå längre.
jag går i anna-lines klass nu hela tiden ska göra de veckan ut nu så att de blir en vana att gå till skolan varje dag hela tiden även om jag går på anne-lines lektioner. för jag lär ju mig saker där också.
ska snart åka till skolan. jag älskar att åka buss på morgonen när de är lungt på bussen för då kan man ta de lunct och bara lyssna på musik och allt de där de är så avslappnande på något sätt. ni tror säkert att jag är sjuk i huvudet nu eller hur ?? 
och förlåt för att jag inte bloggar så mycket nu för tiden men jag orkar och hinner inte jag är ju i skolan hela dagarna nu och sen är jag ju jätte trott
men jag hör av mig sen när jag vill blogga igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0