10-saker ni kanske inte viste om mig!

1. jag ska kolla upp om jag har pankikångest eller asbergers ( de är därför jag inte är i skolan i bland) 
2- jag kan prata som bettan
3. jag hatar när folk sviker
4- jag vill bli åklagare
5. jag har dom fulaste mellan namen i hela världen jag heter ellinore maria margareta fredriksson.
6- jag vill byta namn
7. när jag har mycket pengar så kan jag inte använda dom men när jag har lite pengar så handlar jag upp för dom direkt
8- jag har en halv syster.
9. när jag var liten så sa alla att jag borde bli skådespelare för jag kunde gråta på beställning
10- jag hatar att stå och prata inför folk kan tex inte göra redovisningar
de var lite info om mig som ni kanske inte viste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0